De monteur komt langs voor onderhoud, storing of een reparatie, wat moet ik doen?

Zo bereid u de afspraak voor

Binnenkort komt een monteur bij u langs voor onderhoud, storing of een reparatie. Ter voorbereiding op deze afspraak maken wij u graag attent op een aantal belangrijke zaken:

1. Online inplannen van uw afspraak

Wanneer u een e-mail ontvangt om een afspraak in te plannen voor de werkzaamheden, ontvangt u een link waarmee u direct, zonder in te loggen, toegang krijgt tot een beveiligde klantomgeving. In dit portaal kunt u de geplande werkzaamheden bekijken en uw afspraak bevestigen of eventueel verzetten naar een ander geschikt moment.

Het kan voorkomen dat er geen beschikbaarheid wordt getoond, kijkt u dan later nog eens in het portaal. Er komen regelmatig nieuwe momenten vrij, doordat andere klanten een afspraak verzetten. Mocht u na twee tot drie dagen nog geen beschikbaar moment hebben kunnen vinden, neem dan alstublieft contact met ons op.

2. Beschikbare tijdsblokken voor het inplannen van uw afspraak

U kunt kiezen uit twee specifieke tijdsblokken voor het inplannen van uw afspraak:

  • Van 8.00 uur tot 13.00 uur

  • Van 12.00 uur tot 17.00 uur

We bieden slechts twee ruime tijdsblokken aan om teleurstelling te voorkomen. Iedere afspraak is anders en op deze manier kunnen we flexibel blijven. Wanneer er ter plaatse blijkt dat er extra reparaties nodig zijn, kunnen we deze ook direct uitvoeren.

3. Wanneer u niet reageert op het online inplannen van de werkzaamheden

Wanneer u niet reageert op de e-mail voor het inplannen van de werkzaamheden, zetten wij het tijdsslot weer open voor iemand anders. Uiteraard kunt u ons altijd terugbellen voor het plannen van een nieuwe datum.

4. Wat zit er wel en niet inbegrepen in mijn contract?

5. De monteur komt mijn zonnepanelen reinigen

Wanneer wij bij u langskomen voor het reinigen van uw zonnepanelen is het niet noodzakelijk dat u thuis bent. Zorgt u er alstublieft wel voor dat wij achterom kunnen indien de panelen aan de achterzijde van het huis liggen. Na afloop van de reiniging doen we een kaartje in uw brievenbus, zodat u weet dat wij uw zonnepanelen gereinigd hebben. Mocht bij aankomst blijken dat er een hoogwerker nodig is om bij de zonnepanelen te kunnen, zullen we een nieuwe afspraak maken.

Kunt u onverwacht niet?

Bel ons dan zo snel mogelijk op het telefoonnummer 085 - 620 31 00. Bent u niet thuis als onze monteur langskomt? Dan betaalt u wel de voorrijkosten.

Direct contact opnemen

Heb jij een vraag over jouw afspraak? Neem dan contact met ons op via één van onderstaande mogelijkheden