Klantervaringen

Mevr. de Bel

Naast zonnepanelen adviseerde Saman ons ook over andere energiebesparende maatregelen

Nadat een andere offerte voor zonnepanelen tegen was gevallen, attendeerde de schoonzoon van mevrouw De Bel haar op de Saman Groep. “Er is toen iemand aan huis gekomen. We kregen heel duidelijk uitleg. Echt super.”

De Saman Groep had duidelijkere meerwaarde

Naast een veel scherpere prijs had de Saman Groep ook in ander opzicht een duidelijke meerwaarde. “In het gesprek adviseerden ze ook over andere mogelijke energiebesparende maatregelen. Zo hebben we nu een nieuwe schakelaar voor de pomp van de vloerverwarming. De pomp hoeft nu niet meer 24 uur per dag aan te staan”, is mevrouw De Bel enthousiast.

Zonnepanelen

Familie De Bel ging over tot de aanschaf van 10 zonnepanelen. “Mooi symmetrisch om het dakraam, dat vonden we belangrijk.” Naast de advisering is De Bel ook zeer positief over de montage. “De monteurs waren wel hard aan het werk, maar het was ook relaxed. Geen stress. Ze namen rustig de tijd om vragen te beantwoorden. Het was geen haastklus,” zo is De Bel lovend om er vervolgens lachend aan toe te voegen, “Ja, het was eigenlijk gewoon gezellig dat ze er waren. Ja, ik zal de Saman Groep zeker adviseren bij anderen. Qua prijs, maar ook vanwege de vriendelijkheid.”

Handige app

Momenteel kijkt mevrouw De Bel via de app op haar mobiel naar de opbrengst. Wie had dat gedacht, want naar eigen zeggen is ze ‘niet zo handig met de smartphone’. De Bel:”Maar de medewerker van de Saman Groep hielp me en installeerde de app. Kijk, dat is dat kleine stukje extra. Voor hem stelde het niet veel voor en was het 2 minuten werk, maar mij hielp het enorm.” Of ze veel gebruikmaakt van de app? “Ja, ik kijk élke dag! Dat gaat perfect.”