Het verhaal van Mevr. Heijboer uit Zierikzee

Mevr. Heijboer uit Zierikzee

“Uitstekende service en ze denken echt met je mee”, zo beoordeelt Janine Heijboer uit Zierikzee de Saman Groep. “We hadden een tweede badkamer nodig voor onze gehandicapte dochter. In de tijd dat we die badkamer beneden lieten aanleggen, waren we ook toe aan een nieuwe cv-ketel. Saman adviseerde een ketel met extra capaciteit om op twee plaatsen tegelijkertijd warm tapwater te kunnen hebben.”

Het was het nieuwste model cv-ketel en die vertoonde in het begin enkele kleine kinderziektes. Heijboer: “Saman loste dat snel en kordaat op.” Twijfelen over een eventueel onderhoudscontract heeft ze nooit gedaan. “Dat doen we sowieso altijd. Elk jaar wordt de cv-ketel nagekeken en schoongemaakt. Goed onderhoud zorgt dat het apparaat langer meegaat. Dat is gewoon zo.”

“Saman denkt echt met je mee”

Ook recent ervaarde Janine Heijboer nog de meedenkende rol van Saman. “Voor onze nieuwe tuinoverkapping hebben we Saman Groep gevraagd voor de elektra. De medewerker van Saman was bezig en zag dat we nog ronde gaten moesten boren in het plafond voor de spotjes. Dat zouden wij zelf doen. De medewerker bood meteen aan de volgende dag langs te komen om een cilinderboor te brengen. Nu hadden wijzelf al wat geregeld en was dat niet nodig, maar het typeert de service. Ook in zoiets kleins.”